Join the Dots - Curiosity & Rarities

Tuesday, September 19, 2006

Indy!




Αυτή είναι η σκυλίτσα μου η Indiana, ή αλλιώς Indie ή Indy.
Γεννηθείσα εν Θεσσαλονίκη τη 10η Νοεμβρίου του 1994 και με τη λογική ότι κάθε σκυλίσιος χρόνος αντιστοιχεί σε 7 ανθρώπινα, σε 2 μήνες περίπου θα γίνει 84 ετών! Τα έχει τα χρονάκια της δηλαδή!
Παρ' όλα αυτά είναι το μωρό μου. Ήταν - δεν ήταν ενός μηνός κουταβάκι όταν μου την έφερε ο κολλητός μου για υιοθεσία εν όψει των γιορτών. Μπαμπάς αγνώστων στοιχείων και μαμά που δεν της έδινε καμμία σημασία, μου είπε. Την κουβάλησε μέσα στο μπουφάν του πάνω στη μηχανή και το καημένο έτρεμε ολόκληρο. Μια ματιά σε αυτές τις ματάρες της μου έφτανε: η Indy έγινε μέλος της οικογενείας.
Βαφτίστηκε Indiana μετά από διαδοχικές συσκέψεις όλης της παρέας και αφού έπεσαν πολλά ονόματα στο τραπέζι. Μια βραδυά στο Λωτό, μετά από κανένα δίωρο που πρότειναν όλοι ονόματα, έπεσε η ματιά μου σε μια πινακίδα αυτοκινήτου πάνω από το μπαρ που έγραφε "Indiana" και τον αριθμό του αυτοκινήτου. Θυμήθηκα ότι στις ταινίες του Indiana Jones, ο Indy το όνομα το πήρε από το σκυλί του. Indiana λοιπόν, ή Indie με πολλά -ι. Και ήπιαμε για να γιορτάσουμε τα βαφτίσια.
Στην αρχή έκλαιγε συνέχεια όταν έμενε μόνη και ήθελε μόνιμα αγκαλιά - ένα μωράκι ήταν και σαν όλα τα μωράκια ήθελε στοργή και τρυφερότητα. Στη συνέχεια συνήθισε και μάλλον παρασυνήθισε - παντόφλες και παπούτσια χαθήκαν ξαφνικά από το σπίτι και βρέθηκαν μέσα στο σπιτάκι της σε μασημένη κατάσταση, τα μαξιλάρια έγιναν φτερά και πούπουλα και όταν γυρνούσα στο σπίτι, ο καναπές είχε το σχήμα και τη ζεστασιά της και η Indy σφύριζε κλέφτικα!
Παρά τις αταξίες όμως, ήταν και είναι η καλύτερη παρέα. Πιο νέα, συνήθιζε να σαλτάρει από την μία άκρη του σπιτιού στην αγκαλιά μου και να χώνεται στις πατούσες μου όταν κοιμόμουν. Η καλύτερη θερμοφόρα!
Τώρα πια έχει βαρύνει από τα χρόνια. Όμως παραμένει η πιο γλυκειά συντροφιά μου όταν είμαι μόνη, το πιο ζεστό καλωσόρισμα όταν επιστρέφω στο σπίτι και μια φίλη που το μόνο που ζητάει από εμένα είναι η αγάπη μου (και κανένα κασεράκι ή λίγο συκώτι - κάνει σαν υστερική σαν μυρίσει συκώτι!).
Τι καλύτερο μπορεί να ζητήσει κανείς από μια φίλη;

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Λένε οτι τα ζώα είναι οι καλύτεροι φίλοι του ανθρώπου! Ιδιαίτερα τα γατιά και τα σκυλιά! Οι γάτες βέβαια είναι πιο ...ατομίστριες... κοιτάνε την πάρτι τους ... τα σκυλάκια όμως είναι το ακριβώς αντίθετο. Δεν θα ξεχάσω πως έκανε τα σκυλάκι της θειάς μου μια φορά που με είδε στεναχωρημένη...Μόνο τον καραγκιόζη δεν έκανε για να γελάσω. Ειλικρινά δεν θα ξεχάσω ποτέ την αντίδραση αυτή του Ρόκι... Αξίζουν την αγάπη και την φροντίδα μας και την ανταποδίδουν με το παραπάνω! Γι'αυτό και δεν μπορώ να κατανοήσω τους ανθρώπους που δεν αγαπούν και ακόμα χειρότερα ΤΥΡΑΝΟΥΝ τα ζώα. Κάντε μια επίσκεψη στο www.pets.gr 'εχει τρομερές μούρες!!!

1:36 PM  
Blogger elda said...

Ασε που την Indy δεν την πιάνει φοβέρα καμμία!!!
Ειναι γέρο κοκκαλο !!!!
(σαν αυτα που ετρωγε παλιά)!!!
Να μου την ζουλιξεις!

3:39 PM  

Post a Comment

<< Home