Join the Dots - Curiosity & Rarities

Friday, September 08, 2006

Βάλτε χρώμα στη ζωή σας!



Την ιδέα για αυτό το post μου την έδωσε το Φαφαλάκι στο προηγούμενο post και την ευχαριστώ πολύ.
Για πολλά χρόνια έχω δεχθεί έντονη κριτική για τα χρώματα στη ζωή μου. Φίλοι, συγγενείς, άσχετοι, πάντα έβρισκαν θέμα συζήτησης στο το πόσο έντονο μπλε ήταν το χρώμα του τοίχου στο σαλόνι μου ή πόσο λαχανί πράσινο (αν δεν κάνω λάθος το χαρακτήρισαν μέχρι και...ποντιακό!) ήταν το χρώμα στα πλακάκια της κουζίνας. Οι καλοί φίλοι εξιτάρονταν, οι υπόλοιποι...αφήστε να πάνε (κυριολεκτικά!)
Καλώς ή κακώς έχω έντονη εξάρτηση από τα χρώματα. Τα λατρεύω! Φαντάζομαι έναν ασπρόμαυρο κόσμο και ανατριχιάζω! Το χειρότερό μου είναι τα γκρί-ασημί αυτοκίνητα πάνω στους γκρί δρόμους και τα εντελώς λευκά σπίτια - με λευκά είδη διακόσμησης, είναι βλέπετε η νέα μινιμαλιστική μόδα - που θυμίζουν έντονα θαλάμους ψυχιατρικών ιδρυμάτων - όχι, δεν τα επισκέφτηκα ακόμα, το βλέπω όμως αν συνεχίσω να μιλώ για λευκό στο λευκό!
Αλλά σκεφτείτε το, έστω και για λίγο...Σκεφτείτε έναν ουρανό ή μια θάλασσα, ένα δάσος, ένα ουράνιο τόξο, τα κεραμίδια και τα παράθυρα στα σπίτια στις Κυκλάδες, έναν κήπο, μια παιδική ζωγραφιά χωρίς χρώμα. Όλα άσπρα και μαύρα...
Δεν έχω στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο ή στη δουλειά μου ούτε θάλασσα ούτε δάσος. Έναν μικρό κήπο έχω και προσπαθώ να τον γεμίζω χρώματα και αρώματα. Χρειάζομαι τα χρώματα για να έχω την ψευδαίσθηση ότι είμαι μέσα στον ουρανό, στη θάλασσα ή στο δάσος. Και το ίδιο κάνω σε όλο το σπίτι ή στο αυτοκίνητό μου, στο ντύσιμό μου (μετά από πολλά χρόνια βέβαια, αφού εκεί το είχα αποκλείσει λόγω της προσκόλησης στα μαύρα του αγαπημένου μου συγκροτήματος - μικρή ήμουν, έμαθα μετά!) . Και αν θεωρούμαι υπερβολική, so be it! Εμένα με αρέσει να τα βλέπω και να τα ζω! Είναι τόσο γκρίζα καμμιά φορά η ζωή που θέλει να την προκαλέσεις με όσο πιο πολύ χρώμα γίνεται...

ΥΓ. Μιλώντας για χρώματα σε σπίτια και σε αυτοκίνητα και σε συνέχεια του προηγούμενου post, ποιό είναι το δικό σας αγαπημένο χρώμα; Ξέρετε, ποιό χρώμα σας φτιάχνει όταν το βλέπετε, ποιό χρώμα προτιμάτε στα ρούχα που αγοράζετε, ποιό χρώμα θέλετε να βλέπετε απέναντι από την αγαπημένη σας πολυθρόνα όταν γυρνάτε σπίτι και ξεκουράζεστε μετά από μια φρικιαστική ημέρα;

5 Comments:

Blogger FaniFox said...

Λοιπόν, Ραφαέλλα μου, δεν καταλαβαίνω γιατί το σπίτι σου δεν αντανακλά την προσωπικότητά σου. Και να πεις ότι δεν έχεις ισχυρή προσωπικότητα...Φωτιά και λαύρα!
Τελικά όμως δεν μου είπες ποιό είναι το αγαπημένο σου χρώμα; Να μαντέψω; Το μπλε της θάλασσας;
By the way, βλέποντας το αυτοκίνητο κάτω, θυμήθηκα το προηγούμενο - και λατρεμένο - suzukάκι μου που ήταν λευκό και πάντα ήθελα να το βάψω και μάλιστα καναρινί! Πάντα όμως ήμουν ταπί και ψύχραιμη και τελικά το πούλησα λευκό...Oh, well!
Το καινούργιο μου είναι κάτι ανάμεσα σε γαλάζιο και πράσινο - οινοπνευματί νομίζω ότι λέγεται το χρώμα. Προκλήθηκε και μια αναστάτωση στο ΚΤΕΟ γιατί δεν ήξεραν πως να το περιγράψουν!

2:54 AM  
Blogger FaniFox said...

Thanks!
Το ροζ όπως και το ροδακινί και το σομόν είναι όντως φοβερά χαρούμενα και φωτεινά χρώματα. Πρέπει να είναι κουκλίστικο το σπίτι!
Να΄σαι γερή και να περνάς υπέροχες στιγμές σε αυτό με αγαπημένα πρόσωπα!

10:59 AM  
Blogger elda said...

Γιατι υπάρχει "ασχημο" ή "αχρωμο" χρωμα?Αν τα συνδιασεις σωστα ολα υπέροχα είναι..

5:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εδώ να δεις σπίτι! Τρικολόρε όνομα και πράμα! Κρεββατοκάμαρα μπλέ, χώλ ροζ, δωμάτιο γραφείο σομόν, σαλόνι σαμπανιζέ!! Ν α δεις τι ωραία που σπάει η μονοτονία!!! Σίγουρα θα τολμήσω και κάτι ανάλογο
στο Ελλάδα!!

9:46 PM  
Blogger elda said...

Βαρέθηκα να βλέπω 6 comments....και ειπα να τα κανω 7...

2:57 PM  

Post a Comment

<< Home