Join the Dots - Curiosity & Rarities

Monday, November 20, 2006

Υπολογιστές όπως δεν τους έχετε ξαναδεί!

Ο υπολογιστής που θα πουλήσει τρελλά στους άνδρες κάθε ηλικίας:


ΟΧΙ, ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΟΥΜΠΙΑ! ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ ΕΙΝΑΙ!

______________________________________________________

Ο υπολογιστής του νευρικού και οξύθυμου:

________________________________________________

Ο υπολογιστής του παιδιού που δεν έγινε άντρας.

ή δεν έχει βγάλει ακόμη δίπλωμα οδήγησης!

____________________________________________

Τελευταίο και καλύτερο:

Ο απολύτος φορητός (και φορετός) ηλεκτρονικός υπολογιστής!

4 Comments:

Blogger elda said...

Kαλά μην γελάς με τον "φορητό"!!
Ο Στράτος σε λίγα χρόνια έτσι θα κυκλοφορεί στον δρόμο!!!
Και όχι μόνο αυτός....LOL

8:09 PM  
Blogger elda said...

Καλέ cure διάλεξες??
Απίστευτο!!!Καθόλου δεν το περίμενα!!LOL
Μ΄αρέσειιιιιιιιιιι....
και οι cure και το γεγονος ότι θα έχουμε λαλά...
Μάντεψε τι θα βάλω έγω...
γιατι πολυ καλη η επιλογή σου αλλα σαν το originale δεν έχει...
Να μου έβαζες να λεγαν το ZIGGY τουλάχιστον...
Μάκια.

6:38 PM  
Blogger FaniFox said...

Και για όσους δεν κατάλαβαν για τί μιλάμε: Κάτω από το profile (πάνω αριστερά) μπήκε ένα link σε τραγούδι, έτσι ώστε όποιος θέλει να μπορεί να το ακούσει κάνοντας click στο play.
Εγώ διάλεξα τη διασκευή που έκαναν οι Cure στο Love will tear us apart των Joy Division.
Η Elda μου ζήτησε να βάλω και στο δικό της blog ένα τραγούδι δικής μου επιλογής και εγώ διάλεξα το "Bella Lugosi's dead" των Bauhaus.
Φυσικά μιλάμε για την Elda και φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να μείνει το blog της χωρίς Μπόουι (Μπόουι και όχι Μπάουι), οπότε...bye-bye Bauhaus, welcome Bowie!
Με γειά μας μωρό μου τα λαλα! Άντε, και να βάλουμε και λίγη Εφη Θώδη για να δέσει το γλυκό!

9:40 AM  
Blogger FaniFox said...

ΥΓ. Το blog της Eldas είναι το elda.blogspot.com
Καλώς να ορίσετε και από εκεί.

9:42 AM  

Post a Comment

<< Home