Join the Dots - Curiosity & Rarities

Thursday, November 16, 2006

Κουταβάκια, Ζωάκια, Ισπανικά και άλλα....








Επειδή ξέρω την αγάπη σας στα μικρά πλασματάκια, στα Rarities to Download και στο folder "CuteAnimals" θα βρείτε αρκετές φωτογραφίες που θα λατρέψετε... Χαρούλα, ξεκίνα να κατεβάζεις...

Έχουμε καιρό να τα πούμε και υπάρχει λόγος γι' αυτό: τώρα στα γεράματα ξεκίνησα μαθήματα Ισπανικών! ¡Si, es verdad! Και τρέχω χειρότερα και από το Βέγγο στις παλιές Ελληνικές ταινίες!

Πηγαίνω λοιπόν δύο φορές την εβδομάδα στο φροντιστήριο Ιταλικών-Ισπανικών "Galileo-Galilei" στην Τσιμισκή 116 και όλη την υπόλοιπη εβδομάδα διαβάζω εντατικά!
Περικλή και Βαρκελώνη, θα σας έρθω ξανά προετοιμασμένη να αποστομώσω τους Καταλανούς, έστω κι αν εγώ τους μιλάω Καστεγιάνο (Επίσημα Ισπανικά) και αυτοί μου απαντούν Καταλάνα (για να καταλάβετε, σκεφθείτε τη σύγκριση σαν τα επίσημα Ελληνικά και τα Βλάχικα ή τα Κρητικά).


Τσιμισκή 116

Τηλ.: 2310 263-876

E-mail: ggalilei@hol.gr


Μην ακούσω τώρα καμμιά εξυπνάδα ότι δεν πρέπει να κάνω διαφήμιση κτλ.
Οι άνθρωποι κάνουν πολύ καλή δουλειά, εγώ σαν πρώην καθηγήτρια Αγγλικών το ξέρω καλά και όταν κάποιος αξίζει στην δουλειά του πρέπει να ακουστεί και προς τα έξω. Εξάλλου δικό μου είναι το blog, ότι θέλω το κάνω! Πως λέμε : it's my party and I'll cry if I want to? Ένα τέτοιο πράγμα!

¡Hasta la vista babies! ¡Nos vemos!

8 Comments:

Blogger elda said...

Τι φατσούλες!!!
Όλα τους!!!!
Πανέμορφα!!!

8:06 PM  
Blogger nassos said...

¡Hola! ¿Como va todos? El español es simple segundo mi (porché yo hablo el idióma italiano).

Ωραία σκυλάκια!

7:50 PM  
Blogger FaniFox said...

Τυχερέ Nasso!
Εγώ έχω πρόβλημα γιατί έκανα 13 χρόνια για να μάθω Αγγλικά καλύτερα και από τους Άγγλους και τώρα δεν μπορώ να συνηθίσω τα -Χ, τα -θ και τα -σ.
Γιατί το -σ; Γιατί στα Αγγλικά το -σ ανάμεσα σε φωνήεντα προφέρεται -ζ!
Τες πα...Πολεμάω και ο καιρός θα δείξει.

10:16 AM  
Blogger nassos said...

Θα τα καταφέρεις. Η γραμματική είναι δύσκολη, αλλά προσπάθησε όσο περισσότερο μπορείς. Και εάν έχεις χρόνο να διαβάζεις και EL PAIS. :)

¡Saludos!

10:23 AM  
Blogger FaniFox said...

Στη γραμματική τα πάω καλά. Διαβάζω αρκετά.
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι όταν διαβάζω φωναχτά Ισπανικά - είμαι απογοήτευση!
Gracias για τις συμβουλές :-)

¡Hablamos!

10:45 AM  
Blogger nassos said...

Η επανάληψη κάνει καλό. :)

Κάτι άλλο που ξέχασα. Και το TVE (TV España) δείχνει μέσω Internet ειδήσεις. Να τα ακούς τα Ισπανικά συχνά πυκνά.

www.tve.es

10:51 AM  
Blogger FaniFox said...

Gracias mas otra vez :-)
ΥΓ. Το mas τονίζεται αλλά ακόμη δεν έκανα το πληκτρολόγιο μου Ισπανικό!
Τώρα που το σκέφτομαι, βγαίνει νόημα από αυτό που έγραψα; Θέλω να πω "Ευχαριστώ ακόμη μια φορά" αλλά δεν ξέρω πως βγήκε...Εσύ πάντως θα το καταλάβεις! Thanks!

11:03 AM  
Blogger nassos said...

Το δικό μου πληκτρολόγιο είναι πολυγλωσσικό. Ακόμη και Ισλανδικά γράμματα έχει εγκατεστημένα! (είναι Ctrl+Alt+ένα από τα γράμματα)

¡Muchas grácias!

11:39 AM  

Post a Comment

<< Home