Join the Dots - Curiosity & Rarities

Monday, February 05, 2007

Που' ναι τα χιόνια!








Καλή σας ημέρα!

Χιόνια ακούμε και χιόνια δεν βλέπουμε!
Είμαστε βέβαια και σαν λαός, να μην το πω παράξενος, να μην το πω γκρινιάρης, να το πω περίεργος, ευχόμαστε λοιπόν πρωί βράδυ να χιονίσει μπας και δούμε άσπρη μέρα, έλα όμως που όταν όντως χιονίσει αρχίζουμε τα παράπονα για τις δυσκολίες στις συγκοινωνίες, τους κλειστούς δρόμους, τον αυξημένο λογαριασμό αγοράς πετρελαίου και χίλια δύο άλλα!
Ε ρε Ελλάδα με τους ωραίους σου τους Έλληνες! Γιατί είμαστε ωραίοι! Είτε στην Ελλάδα είτε στην ξενιτειά (γειά και χαρά σας Χαρούλα και Περικλή - και σε όλους εσάς τους υπόλοιπους στο εξωτερικό- ξενιτεμένα μας παιδιά!) έχουμε τον τρόπο μας και αγαπιόμαστε. Βέβαια, όντες στο εξωτερικό δεν παραπονιόμαστε καθόλου! Μόνο στην Ελλάδα το κάνουμε αυτό! Εδώ και να μας ακούσουν μπορούν και να καταλάβουν τα ωραία που ξεφουρνίζουμε!
Χιόνια λοιπόν δεν βλέπουμε, είπα και εγώ να σας φέρω αυτές τις τρισχαριτωμένες χιονισμένες φωτογραφίες, έτσι για να αρχίσουμε να αναπολούμε το χιόνι.
Τώρα θα μου πείτε "είναι δυνατόν να δούμε τέτοιες σκηνές και τέτοια τοπία στην Ελλάδα, έστω και χιονισμένη"; Και εγώ θα σας θυμίσω να μην αρχίζετε τα παράπονα! Φάτε μάτια ψάρια, έστω και από μακρυά!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sto parisi pantos to hioni to eidame esto kai ligooooo

12:16 AM  
Blogger elda said...

Μια χαρά είναι και ο ανοιξιάτικος χειμώνας μας!!!
Ούτε χοντρά πουλόβερ ούτε λασπούρες ούτε να ξεροσταλίζεις μες στο κρύο πρωί πρωί στη στάση!!!
Μια χαρά!!!!
Εμένα πρωσωπικά πολυ μου αρέσει!!!
Καλημέρες!!!

8:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

εγώ θέλω να μείνω σε αυτό που είπες στην αρχή.ότι είμαστε περίεργος λαός.περίεργος και ανάποδος είμαστε αλλά δεν είναι ανησυχητικό.απλώς νομίζω έχουμε τις αναποδιές μας απλώς για να τις έχουμε.όσο για τον χιονιά μακάρι να τον δούμε.καιρό έχουμε.:))))

10:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Erxetai o xeimwnas den theloume erxetai i zesti den theloume, genika den kseroume ti theloume! egw thelw pantws o kairos na erxetai sthn wra tou. :)))) fanifox oi photos sou einai polu wraies.sou anoigoun thn oreksi gia ekdromi sto xioni.

1:25 AM  
Blogger FaniFox said...

Μπράβο ρε dodos, ούτε εγώ δεν θα το διατύπωνα καλύτερα. Ας έχουμε χειμώνα το χειμώνα και καλοκαίρι το καλοκαίρι!
Τι πιο ωραίο από την εναλλαγή των εποχών; Φαντάζεσαι να είχαμε μόνιμα χειμώνα ή μόνιμα καλοκαίρι; Ακόμα και Χριστούγεννα μόνιμα να είχαμε καταντάει μονότονο!
Και εμένα μου ανοίγει η όρεξη για εκδρομή στο χιόνι, όμως που να το βρεις το χιόνι; Που'ναι τα χιόνια; Ε; Ε;

1:15 PM  

Post a Comment

<< Home