Join the Dots - Curiosity & Rarities

Monday, May 08, 2006

Μέντορες στο live

Εδώ και πολλά χρόνια παρακολουθώ live αγνώστων μέχρι εκείνης της στιγμής συγκροτημάτων της Θεσσαλονίκης - και όχι μόνο. Μερικές φορές είναι πολύ καλά - θυμάμαι lives που είδα από παντελώς άγνωστα τότε συγκροτήματα όπως οι Τρύπες, στα μέσα της δεκαετίας του '80, από τις Μάσκες και από άλλους που ακούγοντάς τους ήμουν σίγουρη ότι θα ακουστούν πολύ περισσότερο στη συνέχεια.
Το Σαββατο που μας πέρασε έκανα τη βόλτα μου σε μερικά live stages της πόλης μας. Για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό κόλλησα. Μπαίνωντας στο Ιnside στο Ναυαρίνο άκουσα rock ήχους δεμένους και φωνητικά που δεν τρυπούσαν τα αυτιά. Αντίθετα, οι αποδόσεις των τραγουδιών ήταν αξιοπρεπέστατες, ο τραγουδιστής άψογος σε τονισμούς και σε σκηνική παρουσία, με μια φωνή που προσαρμόζονταν τέλεια σε κάθε τραγούδι και συνόδευε τέλεια το υπόλοιπο συγκρότημα που είχε καλαίσθητο ήχο χωρίς λάθη. Ακόμα και οι αλλαγές που έκαναν στα τραγούδια που έχουμε συνηθίσει να τα ακούμε διαφορετικά δεν ακούγονταν σαν πειραματισμοί αλλά σαν φυσική ροή του τραγουδιού.
Μου έκανε εντύπωση η επιλογή των τραγουδιών - άκουσα από Him μέχρι Clash, άκουσα Red Hot Chilli Peppers, Cure, Billy Idol, System of A Down, Placebo, Ξύλινα Σπαθιά, μέχρι και Κοργιαλά, όλα τέλεια σε ήχο και ερμηνεία. Κλείσανε με το Fly me to the moon σε jazz εκτέλεση και αφήνοντάς με με την απορία : αν είναι τόσο καλοί στο να παίζουν και να ερμηνεύουν τραγούδια άλλων, τι θα έκαναν αν είχαν δικό τους ρεπερτόριο;
Θυμηθείτε το όνομά τους : ΜΕΝΤΟΡΕΣ. Έχω την αίσθηση ότι θα το ξανακούσουμε στο μέλλον. Και συμβουλή: αν τους πετύχετε σε live μην τους χάσετε. Θα χάσετε!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

AKRIBWS OPWS TO EIPES:A3IOPREPESTATOI!BRAVO!KAI XRISTO EYXARISTW GIA TO TRAGOUDI.!
PANTWS RE FANI MIA ZWH KOLOFARDES EIMASTE!

2:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Τι να σας κάνω που είχα class με τον Gerry το Σάββατο...
Αν ερχόμουν θα τον έβαζα να τραγουδίσει "φάντασμα της όπερας" να δούμε αν είναι τόσο καλός όσο λέτε..

Και τώρα σας αφήνω..
Έρχομαι Gerry μου.. αμάν πια, δεν με αφήνει λεπτό να ξεμυτίσω..

8:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Τί εννοείς γύρισα από την άλλη και έπεσα??????????????????
Ε???????????????
Υπονοείς τίποτα????????????????
Ε??????????????????????

6:51 PM  
Blogger FaniFox said...

Όχι μωρό μου, όχι αγάπη μου, όχι ψυχή μου...Μην μου ξυπνάς. Keep on dreaming. Φιλάκια!

11:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αααα!!! Είπα κι εγώ...


Zzzzzzzzzzzzzzzzz

11:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hi! και απο εμενα,

Ειμαι ο εν λόγω τραγουδιστης απ τους ΜΕΝΤΟΡΕΣ και σε ευχαριστω και εκ μερους των παιδιων για τα καλα σου λόγια. Ευχομαι να ήσουν το γούρι και για τις προηγούμενες μπάντες που ανέφερες και να μας βγει και εμάς! Σχετικά με την απορία σου για δικό μας ρεπερτόριο στις 9 Μαιου εχει κυκλοφορήσει απο την legend το προσωπικό μου cd με τίτλο "ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ- ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ" που ειναι σε pop-rock υφος με ελληνικό στίχο και καποια κομμάτια παίζουμε και στο live μας. Τώρα σαν συγκρότημα αν θα γράψουμε κάτι θα είναι σε αγγλικό στίχο μάλλον.

Χάρηκα λοιπόν και θα τα πούμε σε κάποιο απ τα live που θα κάνουμε το καλοκαίρι ή απο οκτώβριο στα μαγαζία που παίζαμε και φέτος (Malt & Jazz και Inside)

Φιλιά
Χρήστος

1:37 PM  
Blogger FaniFox said...

Χρήστο, καλωσήρθες.
Να σου ευχηθώ το προσωπικό σου CD να είναι καλοτάξιδο στα decks πολλών-πολλών ακροατών και καλή επιτυχία στη συνέχεια.
Keep on rocking!

2:08 PM  

Post a Comment

<< Home